85 zł – na kierunki, na których postępowanie kwalifikacyjne nie obejmuje dodatkowego egzaminu,
100 zł – na kierunek techniki dentystyczne, na który obowiązuje dodatkowy egzamin w formie egzaminu manualnego.
UWAGA:
- Numer rachunku rekrutacyjnego przeznaczony jest wyłącznie do wnoszenia opłaty za postępowanie rekrutacyjne. Nie może być on wykorzystywany do żadnych innych płatności.
- Numer rachunku zostanie udostępniony w koncie osoby kandydującej, po przeprowadzonym pełnym procesie rejestracji elektronicznej na dany kierunek studiów.
- Za postępowanie rekrutacyjne opłatę należy wnosić w terminach elektronicznej rejestracji.
- W przypadku, gdy opłata rekrutacyjna nie wpłynie na konto w terminach elektronicznej rejestracji, osoba kandydująca zobowiązana jest dostarczyć dowód wpłaty lub przesłać go drogą elektroniczną - zdjęcie lub skan dowodu.
- Opłata rekrutacyjna wniesiona w danym dniu rejestracji elektronicznej, jest księgowana na koncie Uczelni w dniu następnym, w przypadku dokonania wpłaty danego dnia w godzinach wieczornych, opłata jest księgowana na drugi dzień.
- Osoba ubiegająca się o przyjęcie na więcej niż jeden kierunek studiów, zobowiązana jest wnieść opłatę rekrutacyjną na każdy z nich, ponieważ otrzyma odrębny, inny numer rachunku bankowego dla każdego kierunku.
- W przypadku dokonywania opłaty za postępowanie rekrutacyjne drogą elektroniczną, tytuł przelewu musi być dokładnie taki sam, jak tytuł wpłaty na formularzu wydrukowanym z własnego konta rekrutacyjnego.
- Zwrot wniesionej opłaty przysługuje w następujących przypadkach:
- odstąpienia przez Uniwersytet od uruchomienia kierunku,
- dokonania nadpłaty opłaty rekrutacyjnej,
- wniesienia opłaty po terminie.
- Zwrot opłaty dokonywany jest na pisemny wniosek osoby kandydującej. Zwrotu, o którym mowa w pkt 8 ust. 1, Uniwersytet dokonuje z urzędu na konto z którego wpłynęła opłata.
- Zwrot opłaty nie przysługuje w przypadku:
- rezygnacji z ubiegania się o przyjęcie na studia,
- nieprzyjęcia na wybrany kierunek studiów,
- nieprzystąpienia do egzaminu manualnego,
- niespełnienia warunków rekrutacji określonych przez Uniwersytet.
Zarządzenie Nr 57/2022 Rektora Uniwersytetu Medycznego w Lublinie z dnia 13 kwietnia 2022 roku w sprawie określenia wysokości opłaty wnoszonej przez osobę kandydującą na studia w Uniwersytecie Medycznym w Lublinie - plik
UWAGA:
- Numer rachunku bankowego, na który należy dokonywać opłat za studia niestacjonarne zostanie przekazany podczas ogłoszenia listy osób wstępnie zakwalifikowanych do przyjęcia na studia, zgodnie z terminarzem ogłaszania list. Jest to numer, inny niż numer rachunku służącego do wnoszenia opłat za postępowanie rekrutacyjne.
- Osoby, które zostały zakwalifikowane do przyjęcia na studia, poniższą opłatę za pierwszy semestr wnoszą w całości lub w systemie ratalnym.
- Oświadczenie o wyborze ratalnej formy opłaty podstawowej na studiach w Uniwersytecie Medycznym w Lublinie - pobierz druk
- W przypadku rezygnacji z podjęcia studiów, osoba kandydująca prócz druku rezygnacji - przejdź tutaj. Składa podanie o zwrot wpłaconego czesnego - pobierz
Z tytułu kształcenia studentów rozpoczynających naukę w roku akademickim 2023/2024 na studiach niestacjonarnych podstawowa opłata semestralna może być wnoszona:
a. jednorazowo:
- kierunek lekarski – 18500 zł
- kierunek pielęgniarstwo - studia drugiego stopnia – 4300 zł
- kierunek położnictwo - studia drugiego stopnia – 4400 zł
b. w systemie ratalnym – 4 raty w semestrze:
- kierunek lekarski – 4856 zł - łącznie: 19424 zł,
- kierunek pielęgniarstwo - studia drugiego stopnia – 1129 zł - łącznie: 4516 zł
- kierunek położnictwo - studia drugiego stopnia – 1155 zł - łącznie: 4620 zł
- Zarządzenie Rektora Nr 73/2023 z dnia 22 maja 2023 roku w sprawie stawek opłat za świadczone przez UML usługi edukacyjne dla studentów polskojęzycznych rozpoczynających naukę w roku akademickim 2023/2024 – zobacz
- Uchwała Senatu nr 152/2022 z dnia 30 marca 2022 roku zmieniająca Uchwałę Nr LVII/2021 Senatu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie z dnia 24 marca 2021 roku w sprawie zasad pobierania opłat za świadczone przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie usługi edukacyjne zmieniająca Uchwałę Nr LVII/2021 – zobacz