Cały proces wprowadzania wymaganych danych do modułu, w celu założenia głównego konta rekrutacyjnego, musi przebiegać w sposób ciągły, nie można zamykać, ani odświeżać przeglądarki internetowej.
Nie zamykaj okna przeglądarki, dopóki proces rejestracji nie zostanie zakończony poprzez Zatwierdzenie danych w formularzu „Podsumowanie” oraz wyświetleniu informacji w kolejnym formularzu „Dane zostały pomyślnie zapisane”.
- Osoba kandydująca rozpoczyna rejestrację poprzez wejście na stronę: rekrutacja2023.umlub.pl;
- W oparciu o poszczególne formularze rejestracyjne osoba kandydująca:
- wypełnia formularze dotyczące danych osobowych, teleadresowych;
- zamieszcza zdjęcie w postaci elektronicznej;
- wybiera posiadaną maturę;
- podaje hasło do konta głównego oraz potwierdza podany wcześniej adres email.
- W przedostatnim formularzu rejestracyjnym osoba kandydująca ma możliwość sprawdzenia wprowadzonych przez siebie danych, jak i wybrania opcji poprawienia ich (Popraw dane).
- W momencie zaakceptowania wprowadzonych danych zostanie wyświetlony w ostatnim formularzu komunikat „Dane zostały zapisane pomyślnie” i nastąpi założenie konta (przejdź do Kroku nr 2).
Założone konto będzie:
- służyło osobie kandydującej do ubiegania się o przyjęcie na studia stacjonarne, jak i niestacjonarne, Przejdź do zakładki „Limity przyjęć”, aby zobaczyć w jakiej formie dany kierunek jest prowadzony - zobacz tutaj;
- przypisane do osoby kandydującej od początku do końca całego procesu rekrutacyjnego.
- są aktywne przez cały okres trwania procesu rekrutacyjnego:
-
- Zmień hasło - zmiana hasła przez osobę kandydującą;
- Zmień e-mail/login - zmiana e-mail osoby kandydującej, który jest loginem do konta.
- nie są aktywne przez cały okres rekrutacji:
-
- Edytuj dane - możliwość edycji i zmiany z możliwością zapisania danych podanych podczas rejestracji. Aktywny tylko w okresie rejestracji elektronicznej;
- Dodaj kierunek studiów - możliwość dokonania wyboru kierunku i zapisania się na niego. Aktywny tylko w okresie rejestracji elektronicznej;
- Wpisz do systemu pkt/oceny z matury - osoba kandydująca podaje informacje o świadectwie maturalnym oraz wpisuje pkt/oceny maturalne. Aktywny tylko w okresie rejestracji elektronicznej.
- Zmień hasło;
- Zmień e-mail/login;
- Edytuj dane;
- Dodaj Kierunek.
- dokonania opłaty rekrutacyjnej - zobacz Krok 3a;
- wpisanie punktów/ocen maturalnych oraz informacji o szkole i świadectwie/dyplomie - zobacz Krok 3b;
- pobrania w formacie pdf skierowania do lekarza medycyny pracy;
- pobrania w formacie pdf druku podania o przyjęcie.
W oparciu o założone konto rekrutacyjne, osoba kandydująca dopiero wtedy może dokonać wyboru swoich kierunków studiów.
- dokonana/nie dokona wpłata rekrutacyjna - Krok 3a;
- wpisane/nie wpisane punkty lub oceny maturalne, średnia ocen - Krok 3b.
- dla tej osoby kandydującej,
- dla tego konkretnego kierunku studiów.
- przeznaczony jest wyłącznie do wnoszenia opłaty za postępowanie rekrutacyjne. Nie może być on wykorzystywany do żadnych innych płatności;
- zostanie udostępniony w koncie głównym osoby kandydującej;
- przypisany jest do konkretnego kierunku;
- osoba kandydująca, ubiegając się o przyjęcie na więcej, niż jeden kierunek studiów, zobowiązana jest wnieść opłatę rekrutacyjną na każdy z nich,
- opłata rekrutacyjna wniesiona w danym dniu rejestracji elektronicznej, jest księgowana na koncie Uczelni w dniu następnym. W przypadku dokonania wpłaty danego dnia w godzinach wieczornych, opłata jest księgowana na drugi dzień. Najszybsze przekazenie wpłaty (przelewu), nastąpi po dokonaniu operacji w systemie PayU, którego link znajduje się w koncie osoby kandydującej - dany kierunek studiów - zakładka Opłaty.
- zalogować się do głównego konta rekrutacyjnego;
- wybrać kierunek studiów znajdujący się w "Dokonanych rejestracjach";
- następnie wybrać „Opłaty”, który znajduje się przy każdym kierunku studiów.
- Osoba kandydująca może:
- spisać/skopiować numer rachunku wraz z tytułem wpłaty,
- wydrukować poprzez polecenie „Drukuj formularz”,
- lub kliknąć "Zapłacić online" i zapłacić przez system PayU.
napis Brak opłaty zmieni się na Opłata kwalifikacyjna została zaksięgowana.
W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów, jest możliwe przesłanie już opłaconego druku drogą email - zobacz w zakładce Kontakt.
Osoby kandydujące wprowadzają:
- punkty/oceny maturalne - dotyczy osób, które ubiegają się o przyjęcie na studia pierwszego stopnia oraz jednolite magisterskie studia (nie dotyczy studiów drugiego stopnia) - Uniwersytet Medyczny w Lublinie nie korzysta z systemu KReM - Krajowy Rejestr Matur;
- informacje o szkole średniej;
- informacje o świadectwie maturalnym;
- informacje o dyplomie matury IB, EB;
- informacje o aneksie maturalnym - dokument, który zostaje wydany osobom poprawiającym przedmioty maturalne;
- informacje o zaświadczeniu z OKE - otrzymują osoby legitymujące się „starą polską maturą” (matura przed 2005 rokiem), które podchodziły do matury na zasadach nowej matury.
- ubiegająca się o przyjęcie na studia pierwszego stopnia oraz jednolite magisterskie po otrzymaniu świadectwa matrualnego/zaświdaczenia z OKE, zobowiązany jest uzupełnić informacje o szkole i wynikach;
- nie przelicza punktów/ocen maturalnych. Wydziałowa Komisja Rekrutacyjna przeliczy oceny/punkty według zasad postępowania rekrutacyjnego na punktację końcową.
- informacja o wpisaniu punktów, jak i braku wpisania punktów przez osobę kandydującą pojawi się w jej koncie rekrutacyjnym.
- zalogować się do konta;
- wybrać kierunek studiów znajdujący się w "Dokonanych rejestracjach";
- następnie z tabeli przy danym kierunku studiów wybrać "Wpisz oceny/pkt oraz informacje o szkole";
- moduł otworzy dwa nowe formualrze odpowiednie dla wybranego kierunku studiów i rodzaju matury:
- pierwszy - ukończona szkoła średnia - wpisujemy informacje dotyczące szkoły, świadectwa;
- drugi - Ocena/Punkty - podajemy oceny/punkty do tabeli oraz zaznaczamy poziom zdawania i przedmiot. W poszczególnych wierszach tabeli zapisujemy wprowadzone/zaznaczone dane oraz zatwierdzamy na dole strony. Prosimy o sprawdzenie wprowadzenia wymaganych danych w szczególności w formularzu Oceny/Punkty oraz Drukuj podanie o przyjęcie!
UWAGA:
W momencie:
- zaksięgowania opłaty rekrutacyjnej za dany kierunek studiów, napis Brak opłaty zmieni się na Opłata kwalifikacyjna została zaksięgowana (to jest potwierdzenie wpływu środków na konto Uczelni za konkrenty kierunek studiów),
- również tak samo się stanie, w przypadku podania punktów lub ocen dla danego kierunku studiów.